8

.
Godaddy den aldıgımız domaini bloggera yönlendirme ve blogger altyapısıya özel domain kullanmayı göstereceğim.
  • Öncelikle Godaddy Hesabımıza Giriyoruz Alan Adlarının Yanında Olan Başlat Butonuna Tıklıyoruz.
  • Daha Sonra Yönlendirmek İstediğiniz Alan Adının Yanındaki Aşagı Ok una Basıyorsunuz ve Dns i Yönet Diyorsunuz.
  • Burdan Kayıt Ekle ye Tıklıyoruz Ve A Kaydı Olarak 4 Kayıt Ekleyceğiz Ana Makine Adresine @ Yazıyoruz ve ip adreleri olarak 
  • 216.239.32.21
  • 216.239.34.21
  • 216.239.36.21
  • 216.239.38.21
  • Daha Sonra
  • Cname Kayıt Ekle Diyoruz ve www ve ghs.google.com Yazıyoruz 

Burdaki işimiz bitti şimdi blogger paneline geçiyoruz ve Ayarlar> Temel > Özel Alan Adı Diyoruz ve alan adınızı yazıyorsunuz kaydet dediginizde hata verirse blogunuza özel Cname Kaydı verecek bunuda Godaddy deki panelden Cname kaydı olarak ekleyince İşlem Bitmiş Olacak

Yorum Gönder

  1. çok yararlı paylaşım teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Domain yönlendirme konusunda yardımcı olduysa ne mutlu bana :)

      Sil
  2. Sayenizde çok kolay bir şekilde yönlendirdim fakat www olmadan siteye erişemiyor.Bunun için ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.maxiteknoloji.net/2015/01/blogger-www-sorunu-ve-cozumu.html Buradaki yazimi okuyarak www olmadan girmeme sorununu çözebilirseniz

      Sil
  3. Kardeşim bende bloggerda blog sahibiyim ve yoğun iatek üzerine .com'a geçicez bu yazı sayesinde sorunsuzca halletmeyi planlıyorum. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Teşekkür Ediyorum Yorumunuz için Sıkıntı Çıkarsa Yorum atmaktan çekinmeyin

      Sil
  4. ne yaptıysam yaptım şu www ve ghs google hosted gibi olan şeyi cname olarak actım başka kod verdi onuda cname actım verdiğiniz ip adreslerini Ana bilgisiyar kısmında actım ama HER TÜRLÜ GOOGLEYE BAĞLIYOR NASIL GİRERSEK GİRELİM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook üzerinden Yardımcı olmaya Çalışıyorum.

      Sil

 
Top