3

.
Merhaba Arkadaşlar
Blogger yüklü bir siteniz varsa Sadece Blogger daki Kısıtlı Olan  Temalardan İbaret Degil :D

İnternette Birçok Blogger Teması Var

Şimdi Gelelim Bu Temaları Yüklemeye Öncelikle Blogger.com a Girip Temasını Degiştirecegimiz Bloga Giriyoruz


Ve Sol Menüden Şablonu Seçiyoruz



Burdan Html Düzenle Basın

Ve Yeni Temanızı Not defteri ile açıp Hepsini Seçin Ve Bloggerda kilerin hepsini silip Yapıştırın



Ve Sonra Özel Ayarlarınızı Yapıp Şablonu Kaydedin

Yorum Gönder

  1. Bir kaç gündür bu konu hakkında araştırma yapıyor ve makale okuyorum. Açıklayıcı yazınız sayesinde bilgi sahibi oldum. Bu güzel paylaşımınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu güzel yorumunuz için teşekkür ederim, yardımcı olabildiğime sevindim

      Sil
  2. Yazınızdan faydalanarak ben de bu konu hakkında yazdım.
    Teşekkür ederim :) (h)

    YanıtlaSil

 
Top